Werken bij AKSOS

Vacature assistent-accountant samenstelpraktijk

Als assistent-accountant krijg je de mogelijkheid om je kennis en ervaring in het accountancy vak verder te vergroten en je te ontwikkelen tot een volwaardig adviseur. Je weet beter waar je interesses liggen en krijgt de vrijheid om daarin je eigen keuzes te maken. Wat wil jij? Op klantbezoek, meer aan ‘t werk op kantoor of een combinatie van samenstel en controle? Bij ons kan het allemaal! Je hebt immers al bewezen dat je zelfstandig kan werken en in staat bent om verantwoordelijkheid te dragen. Dat mag je verder gaan uitbouwen @AKSOS. Lijkt dat je niet gaaf? 

Deze collega's gingen je voor!

Functieomschrijving

Als assistent-accountant assisteer je de accountant en relatiemanager. Je bent verantwoordelijk voor het voeren van financiële administraties. Daarnaast voer je samenstel- en beoordeel opdrachten uit voor onze klanten in de non-profit en het MKB (zakelijke dienstverlening, bouwbedrijven, gezondheidssector, adviesbureaus, transportbedrijven en productie). Geen enkele dag is dus hetzelfde.

De belangrijkste werkzaamheden zijn: 

  • je stelt, samen met jouw team, jaarrekeningen en tussentijdse rapportages samen.
  • Je helpt jouw klanten hun (financiële) administraties te voeren.
  • Je onderhoudt contact met onze klanten. 
  • Je signaleert behoeften en trends bij klanten en weet daar snel op in te spelen. 

Wat wil je nog meer ontdekken en leren bij ons?

Daarover gaan we graag met je in gesprek! Ben je bijvoorbeeld benieuwd naar de controle- of belastingadviespraktijk? Of is er iets anders binnen onze organisatie wat je naast je huidige werkzaamheden graag zou willen oppakken? Dan horen wij dat graag. We kijken dan samen wat er mogelijk is.

Wij bieden jou

  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling (zoals het volgen van een opleiding, cursussen en eigen inbreng).
  • Gratis fruit op kantoor, een hybride werkomgeving en flexibele werktijden.
  • Een sterk multidisciplinair team van ervaren accountants en belastingadviseurs; collega’s waarvan je kunt leren en waarmee je kunt sparren. 
  • een fulltime of parttime functie (min. 24 uur per week) met een goed salaris en passende arbeidsvoorwaarden.

Jouw team

Werken bij AKSOS @Zwolle betekent dat je komt te werken bij onze kleinste vestiging (10 personen). 

Onze locatie in Zwolle bestaat uit: 

  • afdeling accountancy (4 personen);
  • afdeling administratieve dienstverlening (3 personen);
  • afdeling salarisadministratie (3 personen).

In principe werk je op kantoor Zwolle, maar in overleg is het ook mogelijk om op een andere vestiging of thuis te werken.

Dit ben jij?

  • je beschikt over een (bijna) afgeronde hbo/ wo-opleiding Accountancy of Bedrijfseconomie (of je volgt de duale hbo-opleiding Accountancy); 
  • je hebt de ambitie om je (verder) te ontwikkelen tot een vakkundig sparringpartner voor je klanten; 
  • je bent ondernemend, communicatief sterk en leergierig. 

En nu?

Hebben we jouw interesse gewekt? Neem dan snel contact met ons op en dan plannen we een kennismakingsgesprek in.

Heb je vragen over AKSOS, deze functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Lex Muntinga of Nadia Oukake van Aksend via onderstaande gegevens.