Werken bij AKSOS

Vacature: belastingadviseur

Bij AKSOS Belastingadviseurs zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven belastingadviseur. Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in een stimulerende werkomgeving met volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling? Dan is deze functie echt iets voor jou! 

Deze collega's gingen je voor!

Dit ga je doen

Als belastingadviseur bij AKSOS ben je betrokken bij diverse fiscale vraagstukken en projecten van onze klanten. Je werkt nauw samen met ervaren belastingadviseurs en accountants om complexe belastingzaken te analyseren en op te lossen. 

Een greep uit je werkzaamheden: 
Je bent het primaire aanspreekpunt voor jouw klanten. Je taken en werkzaamheden zijn zowel uitvoerend als adviserend van aard:

  • Het signaleren van behoeften en fiscale aandachtspunten bij jouw klanten om ze daarin te adviseren.
  • Het controleren van belastingaangiften inkomstenbelasting – IB en VPB gemaakt door collega’s.
  • Het opstellen van meer complexere aangiften.
  • Aanspreekpunt voor de accountants met fiscale vragen.

Wat wil je nog meer ontdekken en leren bij ons?

Daarover gaan we graag met je in gesprek! Ben je bijvoorbeeld benieuwd naar de samenstel- of controlepraktijk bij AKSOS? Wil je mee op klantbezoek? Of is er iets anders binnen onze organisatie wat jij naast je huidige werkzaamheden graag zou willen oppakken? Dan horen wij dat graag. We kijken dan samen naar wat er mogelijk is.

Wij bieden jou

  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling: bij AKSOS vinden we het belangrijk dat jij jezelf kunt ontwikkelen op de manier die het beste bij jou past. Je kunt hierin zelf keuzes maken. Wij proberen je dan op de juiste manier te faciliteren.
  • Een passend salaris, een flexibel sportabonnement met korting, gratis fruit op kantoor, een hybride werkomgeving én flexibele werktijden. Hierdoor kun je werk en privé optimaal op elkaar afstemmen.
  • Een sterk multidisciplinair team van ervaren accountants en belastingadviseurs. Dit biedt jou de mogelijkheid om te leren van je collega’s en met hen te sparren over complexe fiscale vraagstukken. 
  • Een stimulerende werkomgeving: onze bedrijfscultuur is uniek, waarbij we geloven in een open en informele sfeer. Regelmatig lunchen we gezamenlijk en organiseren we borrels om de teamspirit te versterken.  
  • Flexibiliteit: we begrijpen dat iedereen een andere balans zoekt tussen werk en privé. Daarom bieden we zowel fulltime als parttime functiemogelijkheden, met een minimum van 24 uur per week. Kies de optie die het beste bij jou past. 

Jouw team

Werken bij AKSOS in Groningen betekent dat je komt te werken op een mooie locatie tegenover de Euroborg, dichtbij de stad. 

Onze locatie in Groningen bestaat uit: 

  • afdeling Samenstel (c.a. 20 personen);
  • afdeling Belastingadvies (c.a. 10 personen);
  • een officemanager, secretaresse, consultant, administratief medewerker en communicatiemedewerker. 

Samen met je team werk je voor mkb-klanten uit Groningen, Leeuwarden en Zwolle. Deze klanten zijn erg divers: non-profit, zakelijke dienstverlening (bouwbedrijven, gezondheidssector, adviesbureaus, transportbedrijven, notariskantoren, etc.) en productie. Geen enkele dag is dus hetzelfde. 

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring als fiscalist.
  • Je hebt een afgeronde opleiding fiscale economie of fiscaalrecht op HBO- of WO-niveau.
  • Je hebt goede analytische en communicatieve vaardigheden.  
  • Een proactieve en resultaatgerichte instelling. 

Zo ziet de sollicitatieprocedure eruit

''Ik heb gesolliciteerd, wat kan ik dan verwachten?''
Zo ziet de sollicitatieprocedure eruit

En nu?

Hebben we jouw interesse gewekt? Neem dan snel contact met ons op en dan plannen we een kennismakingsgesprek in.

Heb je vragen over AKSOS, deze functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Lex Muntinga of Nadia Oukake van Aksend via onderstaande gegevens.